Στα πλαίσια του Εκπαιδευτικού Ομίλου «Φωτογραφίας» που λειτουργεί κατά το τρέχον σχολικό έτος στο Γυμνάσιο με Λ.Τ. Πραμάντων, έξι (6) μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν στους 11 ους Πανελλήνιους Μαθητικούς Καλλιτεχνικούς «Αγώνες Τέχνης 2025» στην κατηγορία «Φωτογραφία», που διοργάνωσαν τα Εκπαιδευτήρια Ε. Μαντουλίδη, με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στη Θεσσαλονίκη στις 20-22 Φεβρουαρίου 2025. Θέμα του Διαγωνισμού ήταν «Να είμαστε έτοιμοι. Κάθε ώρα είναι η δική μας ώρα. (Γιάννης Ρίτσος, «Ρωμιοσύνη»)» και έλαβαν μέρος σχολεία και μαθητές από όλη την Ελλάδα και την Ομογένεια.
Η μαθήτρια της Α΄ Γυμνασίου του σχολείου μας Γκεσούλη Παρασκευή-Εβελίνα του Βασιλείου διακρίθηκε και απέσπασε το 1ο Βραβείο Φωτογραφίας στην καλλιτεχνική κατηγορία «Φωτογραφία» για το Γυμνάσιο, μετη φωτογραφία της που φέρει τον τίτλο: «Τρέχοντας προς το μέλλον…». Η φωτογραφία αξιολογήθηκε και επιλέχθηκε από έγκριτες προσωπικότητες του καλλιτεχνικού κόσμου που απαρτίζουν την κριτική επιτροπή της συγκεκριμένης κατηγορίας και έχει εκτεθεί στον εκθεσιακό χώρο των Εκπαιδευτηρίων Ε. Μαντουλίδη.
Συγχαίρουμε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριές μας για τη συμμετοχή τους στους 11ους Πανελλήνιους Μαθητικούς Καλλιτεχνικούς «Αγώνες Τέχνης 2025» στην κατηγορία «Φωτογραφία» που διοργάνωσαν επιτυχώς τα Εκπαιδευτήρια Ε. Μαντουλίδη. Συγχαίρουμε τη μαθήτρια του σχολείου μας Γκεσούλη Παρασκευή-Εβελίνα του Βασιλείου που κέρδισε το 1ο Βραβείο Φωτογραφίας και τις ευχόμαστε πάντοτε να διαπρέπει. Ευχαριστούμε θερμά τις υπεύθυνες καθηγήτριες Πόλιου Ολιέτα (ΠΕ02) και Ματσούκα Μαρία-Χριστιάνα (ΠΕ02)
για την ενθάρρυνση και την έμπνευση που προσέφεραν στους μαθητές και τις μαθήτριες μας.
Συγχαρητήρια σε όλους!

